Petr Paulczyňski: homepage

Být sexistou je přírodní zákon

Jsem sexista. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně. Kdo takový není, tak je buď neupřímný (byť nevědomky), nebo úchylný.

Celá tato šílená taškařice, která přirozené chování nazývá sexismem, je součástí moru, který si sám říká „politická korektnost“ a rozvrací přirozené a tradiční pořádky. Tato móda je nejen dekadentní, ale i nebezpečná. A má ambice se stát pod patronátem Evropské unie novodobým bolševismem, který nestrpí oponenturu.

Těch klasických věkovitých „genderových" stereotypů je přece plná Kámásútra. Poleze nám Špidla a jeho následovníci i do postele? Zatím chtějí po bolševicku ovládnout sdělovací prostředky a veřejný informační prostor. Vezměme si některé děsivé formulace z usnesení Evropského parlamentu „Vliv marketingu a reklamy na rovnost mužů a žen“:

// reklama šířící diskriminační nebo degradující názory, které vycházejí z předsudků o ženách a mužích a ze všech ostatních forem genderových stereotypů, je překážkou pro dosažení moderní a rovnoprávné společnosti;

// proti genderovým stereotypům je třeba bojovat na všech úrovních společnosti s cílem podpořit rovné postavení žen a mužů a jejich spolupráci v soukromé i veřejné sféře;

// v zájmu dosažení rovnoprávného postavení mužů a žen je nutné zpochybnit tradiční ženské a mužské role;

// pro pracovníky ve sdělovacích prostředcích je nutné organizovat soustavná školení a ve spolupráci s nimi vzdělávací akce pro veřejnost, které budou občany informovat o negativních důsledcích genderových stereotypů;

// sdělovací prostředky musí prostřednictvím publikací a pořadů určených různým věkovým skupinám šířit zásady rovnosti mužů a žen a popularizovat osvědčené postupy. (konec citátu)

Boj se stereotypy (tedy s prověřenou tradicí) a výchova nového člověka. Na těchto ambicích a těchto principech, i když s jiným zaměřením, fungovala socialistická výchova angažovaného občana. Jinými slovy – propaganda; samozřejmě, že vynucená a pro naše „dobro“.

A včera jsem se v MF Dnes v článku „Vídeň jde do boje proti sexistické reklamě“ dočetl, že občané na webových stránkách města mají formuláře pro udavačská hlášení o sexistických reklamách. Modelovým případem má být, když v nich žena nakupuje, vaří, pere, stará se o děti a o svou postavu.

Ten svět už se zbláznil. Ideálem ženy asi bude mužatka, co nenakupuje a nevaří, špindíra, co nevypere, krkavčí matka, co se nestará o děti, a cuchta, jíž je jedno, jak vypadá... A pozor, tohle není jen rakouská záležitost, u nás už Ministerstvo školství zaplatilo a zavedlo příručku „Kultura genderově vyváženého vyjadřování“ posedlé genderky Valdrové (viz zde).

Ale zpátky k reklamám. Ten nesmysl si uvědomíme, když si představíme, že firmy by byly ochotny zaplatit si reklamu, v níž Richard se může udivit nad tím, že Honza nemá novou košili, ale jen vypranou v zázračném pracím prášku. Ale Honza s prořídlými vlasy je zase chodící reklamou na nový šampón. A na jeho čtyřnásobný objem a šestinásobný lesk se ty ušmudlané a bezpohlavní feminy lepí jako na mucholapku. Když u něj neuspějí, dají si na balkóně aspoň ferneta nebo budou chlemtat pivo z plastu 1,5 l.

Je to absurdní. Chlap nepotřebuje vložky a třeba nikdy nebude kojit, i kdyby nám to chtěli registrovaní partneři vymluvit. Ale kojení je jen metafora, která symbolizuje přirozeně různé role matky a otce v rodině.

A posuďte sami. Ani politická korektnost neodstraní rozdíly mezi lidmi. A tak je normální, že k mediální propagaci budou firmy najímat spíše ty hezké lidi, zejména ženy. Život není spravedlivý, ale se vzhledem se aspoň částečně dá něco dělat. I podle feministek mají rozhodovat schopnosti, ne pohlaví. Ale stejně jako s pohlavím nelze třeba s inteligencí nic dělat. A to ještě méně než s krásou. Čili diskriminace jako diskriminace, nestranný svět neexistuje.

Takže nechápu, proč ty nevzhledné chtějí preferovat neženské předpoklady. Možná, že kdyby si mohly vybrat, rády by se polonahé na nějaké sexistické reklamě objevily. Jestli mají více inteligence, je to zase jejich komparativní výhoda. U feministek a genderek lze o tom však s úspěchem pochybovat.

A pak jsou tady normální ženy, některé hezké, některé chytré, některé obojí, které přece mají celé spektrum - tu lepší a tu zase horší - výbavy. A jsou spokojeny s rolí, jak ji nastavila příroda, protože ženskou roli chápou jako výsadu. Nebo znáte případ chlapa, který by se vychloubal, že ulovil sexy mozek?

http://streit.blog.idnes.cz/c/149471/Byt-sexistou-je-prirodni-zakon.html

 


zpět | tisk | poslat odkaz
Ohodnotit: 1 | 2 | 3 | 4 | 5, hodnoceno: 3302x, známka: 2.7
Kategorie: Komentáře odjinud
online: 29
návštěv:

Locations of visitors to this page blog.idnes.cz
odkazy
Václav Klaus
eStat.cz
Město Brno
Moderní Brno
   ODS
   ODS Brno
   
   
   
   
odjinud aktuálně

TOPlist