Pane Ander - děkujeme odejděte.
A to nejenom z neplacených funkcí, ale přímo z radnice.
Myslím, že po tomto by měl klub zastupitelů ODS požadovat páně Anderovo odstoupení či odvolání.
Kvůli stížnostem kverulantů je prý R43 bez peněz. „Evropští komisaři řekli, že na tak zpochybňovaný a napadaný projekt peníze nedají. Dokud se prý vše nevyjasní, nepůjdou na R43 peníze ani ze strukturálních fondů, ani z Evropské investiční banky,“ řekla krajská radní Anna Procházková.
Mohou stížnosti odpůrců stavby. Vedení kraje postup politiků v Bruselu rozčílil. „Komisaři rozhodují na základě jednostranných dezinformací a věcí vytržených z kontextu. Mohli by se obtěžovat zeptat se i druhé strany, tedy nás,“ prohlásila Procházková, kkteré se nelíbí ani postup občanských sdružení protestujících proti bystrcké variantě R43. „Dělají destruktivní politiku. Píší stížnosti do Bruselu a tím blokují potřebné peníze. Zaráží mě, že se k tomu přidávají i politici ze Strany zelených,“ dodala Procházková.
Náměstek brněnského primátora za Stranu zelených Martin Ander nařčení odmítá. „Je to účelové a naprosto nesmyslné obvinění. Varianta přes Bystrc stejně nemá šanci dosáhnout na evropské peníze, protože je v rozporu s nařízením Evropské komise,“ tvrdí Ander.
Odpůrci R43 v místě takzvané Hitlerovy dálnice procházející Bystrcí mají ale jasno. „Kdo platí, ten také rozhoduje, co podpoří. Pokud někdo prosazuje trasu rychlostní silnice v rozporu s legislativou Evropské unie, pak nemůže čekat na podporu,“ myslí si předseda sdružení Občané za ochranu kvality bydlení v Brně-Kníničkách, Rozdrojovicích a Jinačovicích Petr Firbas, který má v trase domeček.
Lidé bydlící podél přetížené Svitavské magistrály však požadují co nejrychlejší zahájení stavby.