Můj příběh začal tak, že jsem se dostal do křížku s jedním velice inteligentním člověkem, který pochází z jednoho měst ve, kterém je hodně nespokojených dětí. Město ze, kterého pochází se jmenuje Malmö a leží na jihu Švédska, člověk se jmenuje Arash a ačkoli se pravděpodobně ohání švédským pasem, jeho jméno napovídá, že jeho původ je někde v oblastech mezi Kurdistánem a Hindu-Kůšem. S Arashem jsem se střetnul online, když jsem komentoval jeho článek o tom jak se děti lidí, kteří před dvaceti lety přivandrovali do Dánska, kde obdrželi bydleni, vzdělaní a sociální výhody (asi dávky v politicky korektní mluvě) bouří, protože jsou chudí a, protože je většinová společnost rasistická, jelikož se konečně rozhodla zakročit proti kriminalitě, která pramení jak jinak než z jejich chudoby, která je zapříčiněna jak jinak než rasismem. Paskvilní, levičácká konstrukce, která má za úkol ospravedlnit neúspěch integrační politiky. Z diskuze s Arashem vzešlo pár zajímavých momentů do chvíle než Arash všechny mé komentáře smazal a zapověděl mi budoucí přístup k jeho notes na facebook.
Začalo to komentářem kde jsem napsal, že to tyhle děti dělají díky otevřené benevolentnosti policie, která má ruce svázané multikulturním nesmyslem. V takové oblasti mezi Kurdistánem a Hindu-Kůšem by byl pořádek nastolen velmi rychle bez ohledu na něčí exotičnost. Napsal jsem, že se bouří proti rasistickému státu, který jim poskytl bydlení, školství a dávky. Žádný rasistický stát by tohle neudělal. Pak jsem se trochu rozepsal o tom jak se tyhle děti stavějí vůči hodnotám společnosti, která je přijala. V rámci politiky sezame otevři se natáhla miliony Ali Babů, kteří si osvojili styl big nigga gangsta mezitím co jejich ženy chodí s pytlem na hlavě. Tyhle jejich čtvrti, kterým hrdě říkají ghetto jsou zapovězená místa pro domorodce (slušné lidi) apod.
Odpověď od Arashe na sebe nenechala dlouho čekat. Každý slušný multikulturní debílek musí na takovou ukázku šovinismu a rasismu odpovědět co nejrazantněji a to nejlépe vyzbrojen prázdnými frázemi o sociálním, genderovém a rasovém kontextu a diskurzu. Srovnaní benevolentnosti policie tam a tady bylo smeteno jako irelevantní. Byla glorifikována předešlá, socialistická vláda v Dánsku a pomlouvána současná pravicová za to, že se snaží s tím bordelem něco dělat. Bohatí nesměji mezi chudé - byl argument na otevřený rasismus imigrantských komunit. A moje kritika osobité identity děcek imigrantu se setkala s otázkou: „Co je na tom špatného?“. Na všechno prý existuje sociální, rasové a genderové zdůvodnění.
Jeho reakce byla vyčerpávající a moje odpověď se nesla v duchu. Pokud se ti tu nelíbí máš pořád možnost odejít do svého ráje sociální, genderové a rasové rovnosti někde mezi Kurdistánem a Hindu-Kůšem. Abych se pojistil proti obvinění z rasismu, zmínil jsem úspěšnou integraci Židů a Arabských Křesťanů. Načež mé komentáře byly smazány a došel mi vzkaz, že považuje mé komentáře za povrchní a rasistické. V jeho “rodném“ Švédsku, ve městě Malmö dochází k nepokojům a vládne tam socialistická strana.
Arash říká, že socialisté jsou taky rasisté. To, abych zmínil ještě jednu z jeho perel.
Muslimové si zkrátka udělali z našeho kontinentu cirkus, Vítejte v Evropě a nezapomeňte volit socialisty.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008030204