Další bitva plakátovacích firem.


Ale Rengl v tom nejede.
Říkal jsem si, že se k tématu boje mezi plakátovacími firmami vyjadřovat nebudu. I když to tak trochu pozoruji. Důležité pro mne nejsou jejich vzájemné třenice, ale čisté, nezasviněné město.

A o  profesionalitu, o kterou jsem se v době, kdy jsem byl předs.představenstva TSB ,snažil.
Ale dnes cestou domů, jsem opět uviděl na plochách okolo pátého nástupiště pracovně nazývané "bílá zeď", velké přelepky "Černý výlep".


A víte jak to je? Tyto plochy provozovala firma dejme tomu "I". Pak je prodala jiné firmě, řekněme "W". O této události století dokonce referovala místní MFD. Z obvykle dobře informovaných kruhů se dozvídáme, že hoši z firmy "I" tam mají nějaké kamarády. Za prodej těchto ploch dostaii řádně zaplaceno a nebylo to málo.

Netrvalo dlouho a na tyto tzv.prodané plochy se vrátili. Bylo směšné, v jak rychlém tempu se měnilo označení provozovatele ploch. Prakticky ob den. Až firmě "W" došla trpělivost a zvolila metodu přelepu.

Uvidíme, co bude dál. Jak znám své papenheimské, určitě pojedou trestní oznámení, podle modelu "Lepší drzé čelo, než poplužní dvůr.


Vloženo: 6. 8. 2008, autor: Petr Paulczynski (petr@paulczynski.cz)