Petr Paulczyňski: homepage

Asi lže jako malý synek, o 106.

Na základě zjištění konstatovaného v článku "Kdopak sviní město" (http://www.paulczynski.cz/kdopak-svini-mesto.html)  jsem souběžně napsal marketingovému řediteli firmy Copy general:

Vážený pane řediteli.

Jsem členem komise ustavené primátorem Brna , která se zabývá fenoménem černého výlepu. Plakáty Vaší společnosti, se bohužel objevily v centru města v nemalé míře. Domnívám se, že vaše renomovaná společnost není autorem tohoto výlepu. Dovoluji si Vás proto požádat, o sdělení, jaký způsob Vaší propagace jste zvolili a kdo je vaším partnerem pro výlep, aby město mohlo vyvodit patřičné právní kroky. Přikládám jednu demonstrační fotografii polepu mobiliáře městské fy TSB.

Pan ředitel zareagoval:
Vážený pane Paulczyński,

naše společnost v současné době realizuje kampaň na podporu tisku v samoobslužné zóně, ale žádný černý výlep v Brně jsme si neobjednali a jsem velice překvapen tím, že se plakáty v Brně objevily.

Pravda je, že naše společnost tyto plakáty vyrobila jako součást právě probíhající kampaně na pobočkách, ale pouze v řádu stovek kusů, které jsme volně rozdistribuovali po všech našich pobočkách.

Pokud mám dobré informace z brněnské pobočky, tak plakáty jsou stále vystavené na prodejně jako upoutávka a jsou de facto volně k odběru.

Jediné možné vysvětlení celé situace je, že si plakáty někdo vzal ve větším množství přímo u nás a z vlastní iniciativy je vylepil (což nepředpokládáme, neboť nevidíme důvod). Pravděpodobně to ale mohl udělat někdo od konkurence se záměrem nás poškodit.

Celá situace nás mrzí, doufáme, že se jedná skutečně o náhodu či ojedinělý případ, který se již nebude opakovat. Každopádně volné plakáty z Brněnské pobočky nechám stáhnout.

Bqabička říkala: "lepší blbá výmluva, než drátem do oka". Takže jsem to nenechal být a odpověděl:

Vážený pane řediteli.
Promiňte, ale Vaše vysvětlení je absolutně nedůvěryhodné. K čemu by byly plakáty než k plakátovací kampani?. Nebo mi snad chcete říci, že marketingovou funkci splní  plakát ležící na pultě v copy centru? A vzhledem k jeho grafice a náplni určitě nehrozí, že by si ho brali teenageři k výzdobě svých pokojíčků. Plakát jako upoutávka má smysl když je vylepen.

Zdá se, že jste se rozhodl k Plzákově metodě. Zatloukat, zatloukat, zatloukat. Protože svádět černý výlep na konkurenci, promiňte, to je výmluva, nesvědčící o Vašem pozitivním přístupu k této problematice.


Uvidíme, co bude dál.


zpět | tisk | poslat odkaz
Ohodnotit: 1 | 2 | 3 | 4 | 5, hodnoceno: 2025x, známka: 2.9
Kategorie: Z brněnského dění
online: 86
návštěv:

Locations of visitors to this page blog.idnes.cz
odkazy
Václav Klaus
eStat.cz
Město Brno
Moderní Brno
   ODS
   ODS Brno
   
   
   
   
odjinud aktuálně

TOPlist