Dobrý úmysl, špatné provedení.


Docela dobrý marketingový nápad. Dům umění uspořádal výstavu fotografií s tématem srpen 1968. Výstavní síní se staly ulice Česká, Běhounská a Kobližná.

Fotografie o rozměrech asi 2 x 1 m zavěsili realizátoři na světelné girlandy. Když jsem se díval, jak vítr v ústí ulic s nimi cloumal, tak jsem si říkal: Kdopak to asi povolil. Neurve se to?
Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že to nepovolil nikdo. To prostě pan ředitel Domu umění jenom zavolal do TSB, že hodlají realizovat tuto akci a aniž by vyčkal stanoviska, šel a navěšel. Já myslím, že když se připravuje takováto akce, že se domlouvá nějaký realizační tým všech zúčastněných. Ale nové vedení města a jeho společností se zřejmě něčím takovým nezatěžuje. Prostě metoda "hop na krávu a je tele".
Tak nevím, jestli pan ředitel Domu umění zasluhuje pochvalu nebo sprďák.


Vloženo: 20. 8. 2008, autor: Petr Paulczynski (petr@paulczynski.cz)