O Bártovýchpokutách pro bohaté podruhé
K blogu "Jel jsem rychle. Žádám trest smrti" samozřejmě nadsázkovém(jak je mým zvykem) http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/153408/Jel-jsem-rychle-Zadam-trest-smrti.html jsem dostal smrtelně vážný mail, který vám musím sdělit. Ponechávám ho záměrně bez komentáře. Jen krátký dodatek. Ano, i takoví lidé jsou mezi námi.
Pane Paulczyski ! Jsem dopravní inženýr a na základě mých rychlostních analýz jezdí normální i vysokorychlostní vlaky v šesti zemích Evropy, včetně ICE v Německu. Analýza silničních rychlostí je velmi podobná. Téma přestupků je především téma překračování rychlostí. Rád bych Vám dodal pár profesionálních informací.
Padesát se jezdí proto, že při šedesáti je při střetu s chodcem dvakrát menší šance na jeho přežití. Devadesát se jezdí proto, že je to statisticky mezní rychlost na přežití při čelním střetu. Stotřicet se jezdí mimo jiné proto, že je to dáno návrhovými rozhledovými a zábrzdnými vzdálenostmi dálnice pro předjíždění a zastavení. Podle normy musí být auto schopno zastavit, pokud v konkávním výškovém zakružovacím oblouku nebo směrovém oblouku z metrové výšky / tj.průměrná výška očí řidiče nad vozovkou / řidič spatří brzdová světla stojícího vozu ve výšce 60 cm nad zemí. Podle normy je počítána 1,5 sec. reakce. A počítá se s průměrnou brzdnou drahou. Dokonalé brzdy jsou k ničemu,
když za Vámi jede někdo s brzdami slabšími.
Budete sice se skvělými brzdami hrdý, ale zabijete se oba.
To vše platí za předpokladu, pokud trvale sledujete provoz před sebou. Pokud si ale připočtete 2 sec. na pohled na bilboard, jízda 150 km/h je jen děsivou ruskou ruletou.
Podobně jsou počítané rozhledové a rychlostní poměry pro předjíždění, při uvážení mezní relativní rychlosti nejpomalejšího a nejrychlejšího vozidla. To je prostá fyzika. Téměř do každé stojící kolony zákonitě někde někdo nabourá. Jet rychleji je něco podobného, jako by Pendolino jelo 170, když má návěstidla postavená na maximální zábrzdnou vzdálenost pro 160 km/h.
Sednul byste si do takového vlaku ?
Auto zabije nesrovnatelně víc lidí než jakákoliv jiná zbraň. Výrazné překročení rychlost je mnohem víc společensky a životně nebezpečné, než namíření samopalu. A proto by mělo být účinně trestáno.
Máte snad jiné praktické a účinné řešení situace, kdy u nás umírá násobně více lidí než v okolních zemích ?
Nemáte, viďte ? Základní problém je v tom proč se lidé přesto chovají jako Vy ? Nejde o to,
že by tato pravidla byla zcela neznámá, / i když výše uvedené informace jste asi dosud nikde nečetl /
jde o to, proč jsou vědomě ignorovaná, proč se hledají různé výmluvy na ... určitě jich umíte spoustu a jistě je umíte i srdnatě hájit...
Na tuto otázku najdete odpověď v knize Vzpoura deprivantů od pana Koukolíka. Je to profesionální psychiatrická studie, pojednávající o této problematice. Je to už vyprodané, ale na internetu je záznam jeho kompletní přednášky - vřele doporučuji. http://media.bloguje.cz/773626-vzpoura-deprivantu.php
Především od : 22:37
A co se týká odlišení trestů - aby fungovaly, musí být účinné. Je to jako by např.policité naříkali,
že jsou tvrději trestáni, když je chytí při krádeži.
Vraťte se od umělých výpočtu daní k reálné fyzice základní školy. Spočtěte si kolik ujedete za 1,5 sekundy při 130 km/h / reakční doba auta a člověka /, přidejte si Vámi odhadnutou reálnou dobu,
po kterou se díváte stranou / 2 - 5 sec. ? /dejte k tomu brzdou dráhu Vašeho auta a spočtěte si dráhu.
A v každém oblouku si odhadněte, jestli Vám to stačí.
Pokud máte aspoň trošku rozumu, začnete jezdit při Vaši povaze radši vlakem.
Nenamáhejte se s odpovědí.
Četl jsem od Vás jedinou věc a nikdy už to nebudu opakovat. Je v tom tolik Vaší vnitřní nečistoty a zloby, že to pro mne nemá hodnotu. Jsem silně pravicově založený a zlobí mě, jak výrazně lidé Vašeho typu pravici škodí.
Ing.David Novák